Joulushow-liput nyt myynnissä

Juhlavuoden joulushow-esitys Soilu toteutetaan erityisjärjestelyin. Lipunmyynti esityksiin on avattu ja turvallisuussyistä kaikki liput myydään tänä vuonna Lippupisteen kautta. Soilu on vain tunnin mittainen ja katsojia otetaan sisään esitykseen alle puolet normaalimäärästä. Ensi-ilta on 20. marraskuuta ja esityskausi jatkuu tammikuun 2021 alkuun saakka. Suosittelemme tutustumaan etukäteen joulushow-esitysten turvallisuusohjeisiin Sorin Sirkuksen tai Lippupisteen sivuilla.

Joulushow-esitys Soilun lipunmyynti on avattu. 35-vuotisjuhlavuoden esitys vie katsojat talvisiin tunnelmiin ja jännittäviin tilanteisiin kesyttömän, lumisen luonnon armoille. Esitys kertoo retkikunnasta, jonka vaelluksen suunta muuttuu yllättäen ja retkeilijät tempautuvat seikkailuun, joka pakottaa kysymään mikä on totta ja mikä kansantarua? Lavalla nähdään esiintyvät-ryhmän nuoria yhteensä 21, joista neljä on ensikertalaisia.

Koronapandemian johdosta joulushow toteutetaan erityisjärjestelyin. Soilu on vain tunnin mittainen, katsojia otetaan sisään esitykseen alle puolet normaalimäärästä ja väliaikaa ei ole. Esityskertoja yli kolmekymmentä, jotta mahdollisimman moni pääsisi näkemään esityksen. Yleisöturvallisuuden rajoitusten takia katsojamäärä jää silti normaalia pienemmäksi. Katsojat jaetaan kahteen erilliseen lohkoon, jotka eivät kohtaa tapahtuman aikana. Lohkoilla on eri sisäänkäynnit. Liput ovat numeroimattomia ja niiden avulla katsojien ja seurueiden välille varmistetaan riittävät turvavälit.

Harjoitukset ovat käynnissä poikkeuksellisissa olosuhteissa. Esiintyjien ja sirkuksen henkilökunnan työtä ja terveyttä varjellaan tänä syksynä kaikin mahdollisin tavoin.

Turvallisuussyistä kaikki liput myydään ainoastaan Lippupisteen kautta. Sirkuskoululaisten alennuslippuja ei ole tänä vuonna myynnissä. Soilu saa ensi-iltansa perjantaina 20.11.2020 ja esitykset jatkuvat tammikuun 2021 alkuun saakka. Suosittelemme kaikille tutustumista etukäteen joulushow-esitysten turvallisuusohjeisiin.

Huolehdimme turvallisuudesta Sorin Sirkuksella seuraavilla toimenpiteillä:

Suosittelemme lipun ostamista ennakkoon. Jos tapahtumassa on tilaa, omalla laitteella voi ostaa mobiililipun vielä paikan päällä ennen esityksen alkua.

Lisätiedot:

Joulushow Soilun tapahtumasivu (Sorin Sirkus)
Joulushow Soilun lipunmyynti (Lippupiste Oy, lippu.fi)

Lisää aiheesta Sorin Sirkuksen verkkosivuilla:

Joulushow-lipunmyynti on avattu (5.10.2020)
Sirkuksessa kaverista pidetään huolta (5.10.2020)